trends: woodland

Już jakiś czas temu wypatrzyłam w magazynie sypialnię, gdzie trendy leśny był potraktowany zbyt dosłownie. Szybko przewróciłam kartki, ale w pamięci pozostał mi gdzieś wyeksponowany na półce ogromny żołądź. I jak podobny później zobaczyłam w katalogu Dunelm Mill, to Mikołaj już wiedział co ma podrzucić pod świąteczne drzewko. Jest naprawdę masywny i ciężki, ma ok 20 x 15 cm. Wciąż dostępny w sprzedaży, polecam!

Macie jakieś akcenty leśne u siebie? Używacie szyszek do dekoracji wnętrz przez cały rok czy zarezerwowane są tylko na okres okołoświąteczny?

m.E.f.

Image

5 thoughts on “trends: woodland

  1. Natalia says:

    Jest przepiękny, cudo. Ja na okres świąteczny i jesienny… mam i szyszki i żółędzie i wrzosy… Ściskam kochana

  2. Atena says:

    Hej, u mnie to zawsze cos z lasu sie znajdzie, galaz pieknie wisi sobie na karniszu a i galazki modrzewiu sa piekna dekoracja.
    pozdrawiam

  3. witaj :))
    dziekuję za odwiedziny 🙂 i piękne słowa… niestety przez pomyłę usunęłam je bez publikacji na blogu :(( nie to, ze nie chciałam twojego wpisu – zupełnie zapomniałam, ze włączyłam moderację komentarzy imusze je opublikować przed usunięciem z poczty…
    przepraszam…
    a dekoracja świetna 🙂
    w nas też zawsze coś leśnego sie znajdzie… gałązki, choineczka lub kawałki mchu ;)) to jest to, co lubię ;))
    pozdrawiam Ania z Home Sweet Home

    1. myeclecticfinds says:

      nie ma sprawy :))

      u mnie wlasnie tez ostatnio byly galazki ale dlugo nie zagoscily.. mąż co chwila trącał o nie głową i w końcu się ich pozbyłam.. haha

Leave a Reply

