finds: parcie na szkło

Mąż mi powiedział, że mam parcie na szkło. Szkło wszelkiego rodzaju… coś mnie chyba do niego przyciąga. Jeszcze nie prezentowałam swojej największej kolekcji szkła, ale na wszystko przyjdzie pora. Dzisiaj zdobycz z wczorajszego największego w Europie targu staroci. Mąż myślał, że go zrujnuję a ja tak skromnie tylko buteleczkę kupiłam. Pasuje mi idealnie do mojej koncepcji i już lada moment będzie wszystko gotowe.

Za tło posłużyły mi regały nad którymi właśnie pracuję i mam nadzieję je zaprezentować niebawem!

Targ Antyków w Newark, UK jest największym takim targiem w Europie, na który zjeżdżają ludzie z całego świata. Można tam kupić absolutnie wszystko, atmosfera jest rewelacyjna i gorąco polecam. Portfel + krem z filtrem (bo ja się spaliłam) i ruszajcie!

m.E.f.

finds: parcie na szkło

7 thoughts on “finds: parcie na szkło

  1. szklo i ceramika to cos co zawladnelo moim sercem haaa,ale powsciagliwa musze byc ze wzgledu na metraz,wiec tylko chodze ogladam wzdycham i odchodze z pustymi rekami i bolem serca:P

  2. Natalia says:

    Już nie mogę się doczekać posta z Twoją kolekcją szkła;) Świetny blog i bardzo Ci dziękuję za odwiedzinki u MNie;)
    Jest mi bardzo miło;) Ja zagoszczę tu na dłużej;)
    Pozdrawiam bardzo słonecznie

    1. myeclecticfinds says:

      Mam nadzieję, że zagościsz, dziękuje bardzo za odwiedziny. Z tym szkłem to się muszę w końcu zabrać, tylko ja ładnej fotki zrobić nie umiem!!!

Leave a Reply

