finds: jak pisać to z rozgłosem

Na ostatnim targu staroci, na prawie ostatnim stoisku znalazłyśmy to cudo. Tak po prawdzie to znalazła koleżanka, która od razu wiedziała, że u mnie będzie idealnie pasować. No i pasuje idealnie, co mam nadzieję wkrótcę pokażę! Moje żółte cudo jest całkiem sprawne, tylko strasznie głośno pisze!

Pamiętacie te czasy jak zakradało się do mamy/babci/cioci pracy, żeby popisać na maszynie albo na takim dużym kalkulatorze postukać? To było coś wtedy!

m.E.f.

finds: jak pisać to z rozgłosem

3 thoughts on “finds: jak pisać to z rozgłosem

  1. To były czasy 🙂
    Ostatnio na szwedzkiej wyprzedaży już miałam kupować maszynę do pisania z wszystkimi umlautami i a z kółkiem – marzyłam o takiej, ale niestety bardzo słabo odbijała czcionki, więc może następnym razem…

    Pozdrawiam serdecznie!

Leave a Reply

