trends: równo ścięte grzywki

Bo ja nie umiem inaczej. Nie umiem z targu wrócić z pustą ręką. Jeszcze jak takie śliczności trzepotały rzęsami i szeptały: ‘kup mnie, kup mnie’. I to jeszcze za grosze. Szkoda tylko, że zwykle taki groszowy wydatek pociąga za sobą inne… no bo przecież trzeba je gdzieś postawić (więc potrzebna jest półeczka) i muszą mięc towarzystwo (bo ja mam duszę kolekcjonera).

A skoro wyprzedają się na pchlim targu to chyba znaczy, że moda na nie właśnie mija, nie? No cóż… nie zawsze jestem na czasie.

A Wy nadążacie za trendami? Śledzicie w prasie i internecie co modne? A laleczki macie?

m.E.f.

trends: równo ścięte grzywki

3 thoughts on “trends: równo ścięte grzywki

  1. myeclecticfinds says:

    Dzięki! Nawet mężowi się podobają! A miejsca jeszcze dla nich nie ma, póki co stoją na sekretarzyku w towarzystwie innych ‘lalek’ ale szukam już w głowie dla nich miejsca..

Leave a Reply

