must-haves: jak dżentelmeni

Pisałam o swojej porannej rutynie w poprzednim poście. Nie pisałam tylko gdzie siedzę, jak spijam tą dobrą kawkę i przestawiam dzień na swoim kalendarzu. A siedzę z klasą!

Wspaniały skórzany fotel w stylu Chesterfield, angielski klasyk. Moim zdaniem zdecydowane ‘must-have’ w każdym domu i dopasuje się do każdego wnętrza. Ten zapach skóry, te guziczki, ćwieki, soczysty kolor… zachwycają mnie dalej każdego dnia. Prawdziwy angielski kunszt.

Macie taki mebel u siebie, który nieustannie Was zachwyca? Na który polowaliście latami? A macie swój ulubiony fotel, taki że wszyscy się odsuwają z drogi jak już zmierzasz w jego kierunku?

m.E.f.

must-haves: jak dżentelmeni

6 thoughts on “must-haves: jak dżentelmeni

  1. Bardzo lubie ten styl. Moja lniana sofa odrobinke przypomina go.A biale sofki Chesterfield mamy w domu w Polsce i ja je uwielbiam!
    usciski

  2. myeclecticfinds says:

    Atena, dziękuję za odwiedziny. Mam nadzieję, że częściej zajrzysz. Ja wiem że Ty lubisz podobne 😉 mnie się marzy taka szara, ale sama nie wiem czy przy dzieciach to najlepszy wybór :/ W każdym razie sofę w tym stylu będę mieć i na pewno wtedy zaprezentuję. Póki co mam czarnego grata który stoi i straszy :/

  3. fotel piekny jest ja tez uwielbiam Chesterfield-y a ten szary to by ci pasowal do wystroju tylko wlasnie przy dzieciach to materialowe ciezko utrzymac w czystosci wiem cos o tym

  4. myeclecticfinds says:

    echh… właśnie wczoraj o tym myślałam.. kiedy w końcu ja będę mogła bez obaw wszystkie swoje świeczniki ustawić tam gdzie mają być? nie zastawiać dekodera stolikami? postawić szklany wazon na stoliku? ach te dzieci i ich urok 😉

  5. Ja sie przyznam ,ze jeszcze przed rokiem skorzana kanapa czy fotel byly dla mnie be,ale ostanio bardzo podobaja mi sofy w stylu Twojego fotela i moze nawet kiedys na cos takiego sie zdecyduje:P

    1. myeclecticfinds says:

      Dziękuję za odwiedziny! To ciekawe jak nasze gusta się zmieniają, nie sądzicie? Ja kiedyś też nie chciałam takich a teraz jest na szczycie moich marzeń… hehe.. duuuużo innych rzeczy też mi się zmieniło 😉

Leave a Reply

