finds: lustereczko na kiedyś

Wpadło mi dzisiaj w ręce na targu. I nawet dałam mu szansę, żeby zdążyło się komuś innemu sprzedać… ale nie… smętnie wychylając się z pudełka czekało aż po nie wrócę. Teraz u mnie sobie poczeka na metamorfozę, bo zawisnąć ma nad łóżkiem w sypialni i w naturalnym wydaniu mi zdecydowanie pasować nie będzie. A że zawisnąć ma w towarzystwie innych rzeczy, których jeszcze nie mam, więc tym bardziej sobie poczeka jak znajdę mu przyjaciół i wizja się wyklaruje.

Wstępnie malować będziemy na szaro, w takim samym odcieniu jak kolor ściany na której będzie się dumnie prężyć. Kiedyś.

A Wam się podoba? Na co Wy ostatnio niespodziewanie się natknęliście? Kupujecie takie rzeczy od razu jak zobaczycie, czy dajecie sobie czas do namysłu?

m.E.f.

finds: lustereczko na kiedyś

One thought on “finds: lustereczko na kiedyś

Leave a Reply

